O biurze

Biuro ds. Rekrutacji Uniwersytetu Warszawskiego powstało w lutym 2006 r. Od samego początku naszym celem jest pomoc Kandydatom oraz Jednostkom Dydaktycznym UW w sprawach związanych z procesem rekrutacji na studia pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolite studia magisterskie.

Na naszej stronie internetowej prezentujemy aktualne i wyczerpujące informacje dotyczące rekrutacji. Dzięki nim osoby zainteresowane studiowaniem na Uniwersytecie Warszawskim poznają bogatą i różnorodną ofertę studiów na naszej uczelni, dowiedzą się jakie wymagania należy spełnić, aby dostać się na wymarzone kierunki, w jakich terminach prowadzona jest rekrutacja.

Na stronie biura zamieszczamy również m.in. dane statystyczne dotyczące ubiegłorocznych rekrutacji oraz linki do uczelnianych i pozauczelnianych stron, które mogą być przydatne naszym przyszłym studentom.

Zapraszamy wszystkich do odwiedzania naszej nowej strony. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości związanych z rekrutacją na studia zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Zapraszamy również bezpośrednio do naszego biura, mieszczącego się na terenie Głównego Kampusu UW, w Pałacu Kazimierzowskim (pok. nr 4, na parterze).