Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Elektroniczna Legitymacja Studencka (ELS)

Od 1 lipca 2025 r. dla wszystkich studentów posiadających numer PESEL dostępna będzie w aplikacji mObywatel mLegitymacja studencka jako pełnoprawna forma legitymacji. Oznacza to, że kandydaci na studia posiadający numer PESEL nie muszą już składać podania o ELS i wnosić opłaty, nadal jednak mogą otrzymać klasyczną elektroniczną legitymację, ale na wniosek i za opłatą.
Natomiast osoby bez numeru PESEL otrzymują klasyczną legitymację studencką (jednym z wymaganych dokumentów jest wniosek o legitymację oraz potwierdzenie dokonania opłaty).

Wniosek o wydanie ELS kandydat zakwalifikowany na studia drukuje ze swojego osobistego konta rejestracyjnego w systemie IRK po wczytaniu na koncie swojej fotografii. Kandydat składa wniosek o wydanie ELS i dowód uiszczenia opłaty za ELS w wyznaczonym terminie wraz z innymi dokumentami wymaganymi od osób zakwalifikowanych na studia.

Należność za ELS w wysokości 22 zł należy wpłacić na wyodrębniony rachunek w Banku Millenium S.A.:

Uniwersytet Warszawski
Krakowskie Przedmieście 26/28
56116022020000000076486236
w tytule: opłata za wydanie legitymacji

UWAGA!

Opłaty za ELS nie należy wpłacać przed zakwalifikowaniem na studia.

Indywidualne konto bankowe wygenerowane w systemie IRK nie służy do wpłaty opłaty za ELS.

Link do strony, na której znajdują się wszystkie wymagane dokumenty