O biurze
Biuro ds. Rekrutacji Uniwersytetu Warszawskiego powstało w lutym 2006 r., a od marca 2021 r. wchodzi – wraz z pięcioma innymi biurami administracji ogólnouniwersyteckiej – w skład Centrum Wsparcia Dydaktyki. Celem biura jest pomoc kandydatom oraz jednostkom organizacyjnym UW w sprawach związanych z procesem rekrutacji na studia.
Na naszej stronie internetowej prezentujemy aktualne i wyczerpujące informacje dotyczące rekrutacji. Dzięki nim osoby zainteresowane studiowaniem na Uniwersytecie Warszawskim poznają bogatą i różnorodną ofertę studiów na naszej uczelni, dowiedzą się jakie wymagania należy spełnić, aby dostać się na wymarzone kierunki, w jakich terminach prowadzona jest rekrutacja.
Na stronie biura zamieszczamy również m.in. dane statystyczne dotyczące ubiegłorocznych rekrutacji oraz linki do uczelnianych i pozauczelnianych stron, które mogą być przydatne naszym przyszłym studentom.
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości związanych z rekrutacją na studia zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego biura, które mieści się obecnie w nowo wybudowanym budynku na górnym dziedzińcu Kampusu Głównego UW, przy Krakowskim Przedmieściu.
Zapraszamy również do zakładki z danymi kontaktowymi Biura ds. Rekrutacji [link do strony]